04/06/2020

Tasques del 4 de Juny

Bon dia Salpes!

Recordau que demà divendres, a les 12:00 ens veurem les cares! 

Us deix un vídeo explicatiu de com ho farem!


Veureu que quan s'activa la meva càmera em deixareu de sentir, només us explic que heu de posar el vostre nom i que jo us donaré permís per accedir a la reunió.

Igual que a classe, per poder parlar, haurem de seguir unes normes!

1- Hem de tenir tots el micròfon en silenci, l'activarem quan tenguem el torn de paraula. És molt fàcil! A la pantalla us sortirà el dibuix del micro i només fent click el podem activar o desactivar.

2- Primer de tot parlaré jo, us explicaré com he passat aquests dies i tot el què estic fent. Desprès, anireu parlant un per un, per ordre de llista, anau pensant el que voleu dir! També podeu aprofitar i ensenyar les manualitats o dibuixos que heu fet.

A classe som 15, pot ser algú no es pugui conectar a n'aquella hora en concret, no passa res, l'intenció es que siguem tots els que poguem!

Sé que tots estareu molt contents i emocionats de fer una videocridada tots junts, us deman per favor que respecteu els torns de paraula ja que sinó sera un CAOS ;)

Us deix les propostes d'avui d'ambients! Recordau que sols basta fer-ne una!

C:\Users\Usuario\Desktop\marie curie.jpg

Bon dia a tots i totes! Avui toca l’ambient de Marie Curie, un ambient que, com va fer la nostra científica preferida, hem d’aprendre coses experimentant i provant. Així que som-hi! A continuació teniu unes propostes que no cal fer-les totes.

Proposta n1º: Tensió superficial de l’aigua.

Material: un bol i una cullera per remenar, aigua, sabó, glicerina (IMPORTANT: si no teniu es pot utilitzar gel fixador o inclús oli vegetal), guants i per fer l’argolla es pot fer de diverses maneres: amb filferro, amb dos palets i una corda, o simplement amb la boca del cartó del paper higiènic. 

Activitat: Podem fer bombolles ultra resistents?

https://www.youtube.com/watch?v=g9_i2R6ll7A

pompas.jpg

Explicació: L’aigua, com tots els líquids, té una membrana elàstica a causa de l’acció de la tensió superficial. És per això que es poden formar bombolles. A més, gràcies a la glicerina, gel fixador o oli vegetal, augmentem la seva força i pot aguantar més temps.

Proposta n2: Tinta invisible

Material: 1 got, un foli, 1 pinzell o similar, i un element que faci calor, com per exemple una llanterna, llum, una vela, entre d’altres, i una llimona, 

Activitat: Podem escriure missatges secrets?

https://www.youtube.com/watch?v=vv8qtr4esoA

Explicació: El líquid de la llimona és un àcid que si s’aplica damunt un paper es debilita. Llavors, en donar-li calor, la part que té l’àcid cítric de la llimona s’oxida i deixa una substància de color marró, que és carbó.

Proposta n3: Catapulta!

Material: Cinc llapis, cullera de plàstic o similar, gomes elàstiques, i per jugar material com pilotes de ping-pong, gots per encistellar, etc.

Activitat: Fem la nostra súper catapulta?

https://www.youtube.com/watch?v=xiEggJaLyb8


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Joc lliure 🌸

  Hola a tothom! 🤗 A la darrera classe d'educació física ens va tocar joc lliure! Hi havia tot l'espai de la pista per jugar i dife...